Lær hvordan man bruger Google Analytics med henblik på salg og konverteringer
Tilmeld dig til vores Google Analytics kursus længere nede på siden
COVID-19: Én-til-én kursus
Vi tilbyder i øjeblikket muligheden for én-til-én kursus over video-møde.
Her har vi på dagen mulighed for at arbejde med egne problemstillinger og underviseren vil også fungere som rådgivende konsulent.
Kursusmaterialet (inkl. eksemper) er det samme, men her er der så mulighed for at dette erstattes med egen data – og der kan sammenlignes/analyseres herpå.
Mérpris for én-til-én kursus: 500,- (samlet pris 3.795,- excl. moms)
Bliv i stand til at vurdere din hjemmesides performance.
Vores Google Analytics kurser
Heldagskursus
Pris pr. pers. 3.295,- ekskl. moms – 4 pladser pr. gang – Kl. 9.00-16.00 – Fuld forplejning – Materiale tilsendt efter kursetReservér plads på vores google analytics kurser i dag
Ved tilmelding til dette Google Analytics kursus kontaktes du altid efterfølgende telefonisk for at snakke om niveau og specifikke ønsker.
Vi tilretter heraf materialet til kursisterne på dagen.
Har du spørgsmål eller andet inden din tilmelding, så kontakt os gerne på info@nordlysdigital.dk eller tlf. 60 72 05 60
Vores Google Analytics kursus er for dig, der…
HVORFOR LÆRE GOOGLE ANALYTICS?
Google Analytics er et statistik- og analyseværktøj, som gratis stilles til rådighed for alle hjemmesideejere af Google. Det er det mest udbredte webanalyseværktøj i verden med over 300 mio. installationer og det udvikles og forbedres løbende. (Opret jer gratis hos Google her)
Med dette analyseværktøj er det muligt at analysere trafikken til, fra og på hjemmesiden man ejer. Og på baggrund af den data udvikle siden og forbedre den og give de besøgende den bedst mulige oplevelse. Denne indsigt kan være afgørende for den videre succes for siden.
Informationerne som hentes fra Analytics kan også bruges i den øvrige markedsføring, da tallene viser, hvem, hvad og hvorfor folk handler som de gør. Dermed er der tale om et værktøj som kan bruges til både onsite og offsite brugeranalyse.
Har I en idé om, hvem jeres målgruppe er? Så kan Analytics be- eller afkræfte dette – og bidrage med at nuancere dette billede. Lær hvordan man bruger redskabet i vores Google Analytics kursus, og bliv i stand til at identificere målgrupper og meget andet.
Google Analytics kursus med teori og praksis
Vores Google Analytics kursus er bygget op omkring en løbende blanding af teori og praksis, hvor alle de tekniske begreber, strategier og rapporter vil blive gennemgået. Det betyder, at vi på dagen vil arbejde med og analysere os frem til de første tiltag på jeres hjemmeside.
På vores Google Analytics kursus er vi højst 6 personer pr. gang, hvilket giver meget rum til spørgsmål og diskussion af erfarne problemstillinger.
3-timers-kursus i Google Analytics
Har man for travlt med forretningen til at afsætte en hel dag til et Google Analytics kursus, eller kun har brug for et ”crash course”, tilbyder vi også 3-timers-kurser med kaffe, te og morgenbrød inkluderet. Dette kursus er for dem, der blot har brug for at få en grundlæggende forståelse, men stadig ønsker værdifuld viden, der kan anvendes i praksis. På vores Google Analytics kursus får man følgende udbytte:- Undervisning i Analytics og brugen af denne
- Konkrete tips til, hvordan man sætter det hele korrekt op
- Brugbar vejledning i, hvad der er godt og skidt at gøre
Er I flere end 4, der ønsker at deltage i vores kursus i Google Analytics fra samme virksomhed? Kontakt os for et tilbud om et skræddersyet kursus afholdt hos jer eller for større hold.
Praktisk information
Sted:
Nordlys Marketing, Tuborgvej 5, 2900 Hellerup – København
Nordlys Marketing
Tidspunkt:
Google Analytics kursus (heldagskursus): 9.00-16.00 (Start kl. 9.15)
Pris:
Google Analytics kursus (heldagskursus): 3.295,- ekskl. moms
Tilmelding:
Brug kontaktformular. Kurset lukkes ved 4 tilmeldte. Tilmelding først gældende ved indbetaling. Information sendes på mail.
Kurserne afholdes i egne lokaler og mere information følger herom ved tilmelding. Der forbeholdes ret til aflysning ved for få tilmeldte.